شرایط و ضوابط

فصل اول: زمانبندی ارسال سفارش

برنامه ارسال سفارشات شهر تهران:

کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت و اینستاگرام قبل از ساعت 10 صبح در همان روز از طریق سیستم حمل و نقل فروشگاه بدست مشتری محترم خواهد رسید.

سفارشهایی که بعد از ساعت 10 ثبت شوند در روز کاری بعد ارسال خواهند شد. پیک فروشگاه میبایست سفارش مشتری را در جلوی درب واحد (بدون در نظر گرفتن تعداد طبقات) تحویل دهد.

برنامه ارسال سفارشات شهرستان:

کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت و اینستاگرام قبل از ساعت 10 صبح در همان روز تحویل شرکت پست خواهد شد. زمان تقریبی تحویل پست پیشتاز 24 الی 48 ساعت و پست سفارشی 48 الی 72 ساعت خواهد بود.

سفارشهایی که بعد از ساعت 10 ثبت شوند در روز کاری بعد ارسال خواهند شد.

سفارشهایی که در روزهای جمعه، تعطیلات رسمی و تعطیلات فروشگاه (اطلاع از تعطیلات فروشگاه) ثبت شوند، در اولین روز کاری ارسال خواهند شد.

.

فصل دوم: رویه بازگشت کالا

در شرایط زیر کالای مشتریان محترم پس گرفته می شود:

1- مغایرت ظاهری یا فنی کالای دریافتی با اطلاعات درج شده در سایت

اگر مشخصات کالای دریافتی شما، با اطلاعات و توضیحات درج شده در وبسایت نی نی جور مغایرت داشته باشد، می توانید کالا را مرجوع کرده و هزینه آن را دریافت نمایید.

2- آسیب دیدگی و یا ایراد ظاهری کالای خریداری شده

اگر هنگام دریافت کالای سفارشی خود آسیب دیدگی، ایراد ظاهری و فیزیکی و یا ایراد فنی در آن مشاهده کردید، می توانید کالا را مرجوع و هزینه  آن را کامل دریافت کنید.

  • لازم به ذکر است که در هنگام تحویل کالا توسط مامورین پخش تمامی اجناس می بایست توسط خریدار چک شود و در صورت مشاهده هر گونه ایرادی از تحویل آن خوداری نماید. دریافت اجناس به منزله سالم بودن آن تلقی می شود.
  • چنانچه این آسیب و یا ایراد فقط با باز کردن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد، در صورتی کالا بازگردانده می شود که به هیچ وجه استفاده نشده و جعبه و یا پوشش بسته بندی حتما حفظ و همراه کالا تحویل داده شود.
  • برای استفاده از امکان بازگشت کالا می بایست 48 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تلفن یا ایمیل موضوع را به اطلاع پشتیبانی سایت برسانید.

فصل سوم: صورتحساب

صورت حساب و فاکتور فقط از طریق ایمیل ارسال می گردد. لذا جهت دریافت می بایست هنگام خرید یا پس از ثبت نام ایمیل خود را وارد کنید.

در صورتیکه ایمیل ارسالی فروشگاه نی نی جور در اینباکس موجود نمی باشد، صفحه اسپم خود را چک نمایید.

درباره فروشگاه اینترنتی نی نی جور

فروشگاه نی نی جور با هدف تامین نیازهای خانواده تاسیس گردید. اولین گام در این مسیر تامین نیازهای اولیه نوزاد و مادر از طریق فروشگاه انلاین و فیزیکی بوده و در آینده سایر حوزه های خانواده از قبیل مشاوره انلاین، آتلیه کودک، درج مقالات و اخبار زنان و زایمان، دفتر مشاوره خانواده و … را به لطف خدا رونمایی خواهیم کرد.

مانیفست ما همواره تاکید بر تامین نیازهای خانواده با کمترین هزینه و بیشترین رضایت بوده است.

امیدواریم در این مسیر همواره کنار یکدیگر باشم.

برای کمک و راهنمایی همیشه در کنار شما هستیم
واتس آپ
09916221968
تلفن تماس
021-36606100
ایمیل
info@ninijoor.com
طراحی و سئو توسط سمانما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.